طراحی سایت زیبا
نوشته شده توسط : ساحل

آشنایی با سایت های زیبا از نظر طراحی‎
سایت های زیبا از نظر طراحی‎ چه ویژگی‌ هایی دارند؟ یک طراحی سایت باید چگونه باشد تا بتوان آن را زیبا خطاب کرد؟ در این مطلب با چند مورد از ویژگی های سایت های زیبا از نظر طراحی‎ آشنا می‌شویم. هر مدیری با دنباله روی از این قوانین می‌تواند به طراحی یک وب سایت زیبا اقدام کرده و کسب و کار مجموعه خود را تنها با همین کار بهبود ببخشد.

فاکتورهای سایت های زیبا از نظر طراحی
یک وب سایت بدون کاربران آن هیچ ارزشی ندارد و تعداد و وابستگی کاربران است که به یک وب سایت اهمیت و اعتبار می‌بخشد. به همین دلیل حین طراحی سایت بیشتر درخواست کنندگان تاکید خاصی بر روی هر چه زیباتر شدن شعبه مجازی خود دارند. خود را به جای کاربری بگذارید که به یک وب سایت دارای ظاهر نامرتب همچون وب سایت های بسیار قدیمی و طراحی شده در زمان های دور وارد می‌شود. حتی اگر مطالب این وب سایت در زمینه تخصصی آن بهترین بوده باشد و بهترین ابزارهای تحت وب مورد نظر کاربر را ارائه کند، باز هم احتمال زده شدن قید آن توسط کاربر وجود دارد!

چگونه فروش اینترنتی را بالا ببریم؟

سایت های زیبا از نظر طراحی‎
سایت های زیبا از نظر طراحی همواره کاربران بیشتری را جذب خود می‌کنند. یعنی کاربر بعد از ورود به یک وب سایت، در ابتدا به ظاهر آن اهمیت داده و سپس به سراغ مطالب و یا ابزارها و نرم افزارهای مورد نظرش می‌رود. اگر نتواند به خواسته خود برسد، به سراغ وب سایت دیگری خواهد رفت که همچنان در عین داشتن ظاهری دل نشین، نیاز وی را برطرف می‌کند.

اما اگر یک وب سایت از نظر محتوا و یا اپلیکیشن های تحت shawacademy وب کامل باشد، اما جزو سایت های زیبا از نظر طراحی قرار نگیرد، شانس مشاهده شدن آن‌ها توسط کاربر کاهش پیدا می‌کند، چرا که بعید نیست فرد مراجعه کننده تصور کند مطالب و یا سرویس های چنین وب سایتی مطمئنا همانند ظاهر آن نامناسب هستند! این نتیجه گیری اگرچه صحیح نیست، اما منطقی به نظر رسیده و توسط بسیاری از کاربران دنبال می‌شود.

سایت های زیبا از نظر طراحی‎
در سایت های زیبا از نظر طراحی معمولا تصاویر زیادی استفاده می‌شود، برخلاف وب سایت هایی که تنها درونشان متن وجود دارد. صفحه اول یک وب سایت باید تا جای ممکن فاقد مطلب های پیوسته و بدون عکس باشد. نباید فراموش کرد با وجود تاکید بر قرار گرفتن در بین سایت های زیبا از نظر طراحی ، استفاده از افکت هایی که معمولا در وبلاگ های شخصی مشاهده می‌شود به هیچ عنوان کار حرفه‌ای نیست و سبب کاهش اعتبار وب سایت می‌شود.

مقاله پیشنهادی: نمونه سئو سایت

سایت های زیبا از نظر طراحی‎
پس زرق و برق دار کردن وب سایت را نباید با زیبا کردن آن اشتباه university گرفت. مورد اول به دلزدگی کاربر منجر خواهد شد، در حالی که زیباسازی وب سایت بر اساس نظر یک گرافیست و طراحی سایت باتجربه می‌تواند به اتخاذ تصمیم خوب منجر شود. نتیجه، قرارگیری پروژه شما در بین سایت های زیبا از نظر طراحی خواهد بود.


کارشناسان ما بر اساس پروژه های بیشمار انجام شده ، بر اساس نیاز و نوع فعالیت شما یک فایل گرافیکی طراحی می‌کنند که به شما نشان می‌دهد وب سایتتان بعد از طراحی چه ظاهری خواهد داشت. به این ترتیب دیگر ظاهر وب سایت برایتان گنگ نبوده و شمای کاملی از آن در اختیار خواهید داشت. پیش از آغاز پروژه و طراحی سایت، همه تغییرات بر روی فایل گرافیکی طبق نظر شما انجام می‌شوند، به این معنی که می‌توانید پیش از شروع کار، نظرات خود را به طراح اعلام کنید.





:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: